4 4 pl - Podróżowanie ze smakiem, Szlaki winiarskie i kulinarne we Włoszech – Lombardia 4/4

Podróżowanie ze smakiem, Szlaki winiarskie i kulinarne we Włoszech – Lombardia 4/4

Published on :

Leggi in italiano Podróżowanie ze smakiem, tu podwójny sens nie jest przypadkowy. Podczas gdy Włochy zawsze były ulubionym celem turystów z całego świata dzięki swoim historycznym i artystycznym zakątkom, to turystyka winiarska i kulinarna jest odkryciem ostatnich lat. Celem tej nowej serii, którą z ogromną przyjemnością otwieram tym artykułem, jest […]

font it - Il ruolo del font nella creazione del linguaggio del marchio e nell'identità visiva

Il ruolo del font nella creazione del linguaggio del marchio e nell’identità visiva

Published on :

Czytaj po polsku Il viaggio nei dettagli dell’identità visiva, ma in particolare del linguaggio del marchio e del tono di voce, continua. Le settimane precedenti sono state dedicate ai colori e ai loghi. Nella puntata di oggi della serie, mi soffermerò sui caratteri, a volte chiamati font. Vi concentrerete su […]

font pl - Rola fontu w tworzeniu języka marki i w identyfikacji wizualnej

Rola fontu w tworzeniu języka marki i w identyfikacji wizualnej

Published on :

Leggi in italiano Podróż w tajniki identyfikacji wizualnej, ale w jej szczególnym odniesieniu do języka marki i tonu głosu trwa. Poprzednie tygodnie spedziłaś/-eś z kolorami i logotypami. W dzisiejszym odcinku cyklu, zatrzymam się przy fontach, zwanych czasem czcionkami, choć definicji czcionki używa się do druku, lì tylko. Skupisz się na […]

pl - Identyfikacja wizualna a język marki - logo

Identyfikacja wizualna a język marki – logo

Published on :

Leggi in italiano Drążymy temat identyfikacji wizualnej i jej odniesienia do języka marki, atrybutów i przekazu Twojej marki. Zapoczątkowany w poprzednim artykule cykl o relacji komunikacji wizualnej marki , tym razem skupi się na logo. Tym logo, które jest “oczkiem w głowie” firm w odniesieniu do komunikacji wizualnej marki. Przyznaj, […]

it - Identificazione visiva e linguaggio del marchio - il logo

Identificazione visiva e linguaggio del marchio – il logo

Published on :

Czytaj po polsku Stiamo esplorando il tema dell’identificazione visiva e il suo rapporto con il linguaggio, gli attributi e il messaggio del vostro marchio. La serie iniziata nel precedente articolo sul rapporto tra comunicazione visiva e marchio, questa volta si concentrerà sul logo. Quel logo che è l’”occhiolino della testa” […]

png 20221106 181148 0000 - Identificazione visiva e linguaggio del brand: colori del brand vs. attributi

Identificazione visiva e linguaggio del brand: colori del brand vs. attributi

Published on :

Se gestisci un’impresa, piccola o grande che sia, hai sicuramente definito la tua identità visiva in una delle fasi iniziali. Questa procedura doveva fornire alla tua azienda personalità e riconoscimento unico. Ma sei sicuro di averne tenuto conto? Quello che ti occuperà oggi e per le prossime settimane è il […]

png 20221106 180515 0000 - Identyfikacja wizualna a język marki - kolory marki vs. atrybuty

Identyfikacja wizualna a język marki – kolory marki vs. atrybuty

Published on :

Versione italiana in traduzione automatica Jeżeli prowadzisz firmę, nieważne dużą czy małą, na pewno na jednym z początkowych etapów określiłaś/-eś swoją identyfikację wizualną. Ten zabieg miał zapewnić Twojej firmie osobowość i unikalną rozpoznawalność. Ale czy na pewno wzi*łaś/-eś pod uwagę? To, co zajmie Cię dzisiaj i przez kilka kolejnych tygodni, […]

glosariusz

Jak przygotować glosariusz dla marki odpowiadający jej językowi?

Published on :

Versione italiana in traduzione automatica Dużo już tu zostało powiedziane. Jeśli prześledzisz moje artykuły będziesz w stanie stworzyć swój własny i niepowtarzalny język marki. Zanim jednak otworzysz szampana i zaczniesz świętować, zapraszam do lektury tekstu, który powie Ci, jak przygotować glosariusz dla marki odpowiadający jej językowi. Dlaczego glosariusz? Lubimy ułatwiać […]

wskazówki redakcyjne do tworzenia treści zgodnie z językiem marki

Jak opracować wskazówki redakcyjne do tworzenia treści zgodne z językiem marki?

Published on :

Versione italiana in traduzione automatica Doskonale już wiesz, że tworzenie treści powinno przebiegać zgodnie z planem wydawniczym. Uczą o tym marketerzy na całym świecie. Lepiej nie pozostawiać spraw w rękach przypadkowości. W związku z tym dzisiejszy artykuł podpowiada jak opracować wskazówki redakcjne do tworzenia treści zgodnie z językiem marki. Synonimy […]