png 20220919 220723 0000 - Come sviluppare linee guida editoriali per la creazione di contenuti conformi al linguaggio del brand?

Come sviluppare linee guida editoriali per la creazione di contenuti conformi al linguaggio del brand?

Published on :

Sai già che la creazione di contenuti dovrebbe seguire un piano di pubblicazione. Lo insegnano i marketer di tutto il mondo. È meglio non lasciare le cose nelle mani della casualità. Pertanto, l’articolo di oggi suggerisce come sviluppare linee guida editoriali per la creazione di contenuti in conformità con il […]

jezyk marki artystycznej adrianafontanarosa.pl  - Język marki artystycznej - case study

Język marki artystycznej – case study

Published on :

To przedostatni – w tym cyklu – odcinek o językach marki. Dziś język marki artystycznej i jej case study. Pozostaję przy dobrze znanych Ci już kryteriach: nazwa marki pod kątem języka marki, trzy atrybuty marki, charakterystyczne elementy słownictwa, kolorystyka dobrana do języka marki, koncept języka marki. Muszę przyznać, że trochę […]

jezyk marki modowej adrianafontanarosa.pl  - Język marki modowej - case study

Język marki modowej – case study

Published on :

Odcinek trzeci case’ów. Były już marki: kosmetyczna i gastronomiczna. Kolej na case study dla języka marki modowej. Tym razem znalezione, znane mi marki – a będzie ich trzy – a nie podpowiedziane w grupach na faceooku. Nie zmieniam struktury, która dobrze Ci jest już znana i łatwo Ci się odnaleźć […]

Jezyk marki gastronomicznej adrianafontanarosa.pl  - Język marki gastronomicznej - case study

Język marki gastronomicznej – case study

Published on :

Dziś na tapet idą marki gastronomiczne. Co prawda w mojej ankiecie/pytaniu o sympatycznie komunikujące marki gastronomiczne, podane mi zostały tylko dwa przykłady. To one dziś zostaną przeanalizaowane pod kątem: nazwa marki pod kątem języka marki, trzy atrybuty marki, charakterystyczne elementy słownictwa, kolorystyka dobrana do języka marki, koncept języka marki, czyli […]

jezyk marki kosmetycznej adrianafontanarosa.pl  - Język marki kosmetycznej - case study

Język marki kosmetycznej – case study

Published on :

Na tę serię czekałam od dawna. Wiem, pomyślisz sobie, że przecież na każdy cykl czekam z tym samym niesłabnącym napięciem, oczekiwaniem i radością. Niedawno zapytałam na różnych grupach biznesowych na Facebooku, jakie marki kosmetyczne mają zdaniem odbiorców fajny język marki i kontaktują się w sympatyczny sposób. Dostałam kilka odpowiedzi. Dlatego […]

Jakim jezykiem przemawiac do zmyslow - Jakim językiem przemawiać do zmysłów? - język marki, który trafia w punkt

Jakim językiem przemawiać do zmysłów? – język marki, który trafia w punkt

Published on :

Odkąd zaczęliśmy podróż w krainę zmysłów minęło wiele tygodni. Dokładnie 7 . Przez ten czas na pewno zastanowiłaś /-eś się nad tym, co znaczy doświadczać markę i jak do tego wykorzystać zmysły. Dziś ten prawie dwumiesięczny cykl kończy się artykułem bardzo praktycznym. Pokażę Ci jakim językiem przemawiać do zmysłów; jaki […]

Marketing smakowy - Degustacja marki, czyli o smaku w marketingu

Degustacja marki, czyli o smaku w marketingu

Published on :

To już czwarty przystanek w naszej podróży po Krainie Zmysłów. Był wzrok, słuch, węch, przyszła kolej na smak. Ostrzegam, że dzisiejsze treści mogą prowokować głód lub nieuzasadnioną ochotę na jedzenie, więc, jak jesteś na diecie, to zabierz się za lekturę dopiero po posiłku. Dzisiejszy tekst przybliży nam zmysł smaku, pojęcia […]

Marketing zapachowy - Czy Twoja marka pachnie? - o wykorzystaniu zapachu w brandingu

Czy Twoja marka pachnie? – o wykorzystaniu zapachu w brandingu

Published on :

Tygodnie lecą nam nieubłagalnie. Dziś porozmawiamy o trzecim już zmyśle. Będzie to zmysł węchu, zwany również olfaktorycznym. Wykorzystanie elementów zapachowych w marketingu sensorycznym może być niełatwym, ale na pewno bardzo ciekawym wyzwaniem. Dlatego dziś zobaczymy jak i w jakich branżach najlepiej wykorzystać zapach, jak może wpłynąć na Twoją markę i […]