Sai già che la creazione di contenuti dovrebbe seguire un piano di pubblicazione. Lo insegnano i marketer di tutto il mondo. È meglio non lasciare le cose nelle mani della casualità. Pertanto, l’articolo di oggi suggerisce come sviluppare linee guida editoriali per la creazione di contenuti in conformità con il […]
Linguaggio del brand artistico – caso di studio
Published on :Questo è il penultimo – in questa serie – episodio sui linguaggi dei marchi. Oggi, il linguaggio di un marchio d’arte e il suo caso di studio. Mi attengo ai criteri che già conoscete: nome del marchio in termini di linguaggio del marchio, tre attributi del marchio, elementi distintivi del […]
Język marki artystycznej – case study
Published on :To przedostatni – w tym cyklu – odcinek o językach marki. Dziś język marki artystycznej i jej case study. Pozostaję przy dobrze znanych Ci już kryteriach: nazwa marki pod kątem języka marki, trzy atrybuty marki, charakterystyczne elementy słownictwa, kolorystyka dobrana do języka marki, koncept języka marki. Muszę przyznać, że trochę […]
Język marki modowej – case study
Published on :Odcinek trzeci case’ów. Były już marki: kosmetyczna i gastronomiczna. Kolej na case study dla języka marki modowej. Tym razem znalezione, znane mi marki – a będzie ich trzy – a nie podpowiedziane w grupach na faceooku. Nie zmieniam struktury, która dobrze Ci jest już znana i łatwo Ci się odnaleźć […]
Język marki gastronomicznej – case study
Published on :Dziś na tapet idą marki gastronomiczne. Co prawda w mojej ankiecie/pytaniu o sympatycznie komunikujące marki gastronomiczne, podane mi zostały tylko dwa przykłady. To one dziś zostaną przeanalizaowane pod kątem: nazwa marki pod kątem języka marki, trzy atrybuty marki, charakterystyczne elementy słownictwa, kolorystyka dobrana do języka marki, koncept języka marki, czyli […]
Język marki kosmetycznej – case study
Published on :Na tę serię czekałam od dawna. Wiem, pomyślisz sobie, że przecież na każdy cykl czekam z tym samym niesłabnącym napięciem, oczekiwaniem i radością. Niedawno zapytałam na różnych grupach biznesowych na Facebooku, jakie marki kosmetyczne mają zdaniem odbiorców fajny język marki i kontaktują się w sympatyczny sposób. Dostałam kilka odpowiedzi. Dlatego […]
Jakim językiem przemawiać do zmysłów? – język marki, który trafia w punkt
Published on :Odkąd zaczęliśmy podróż w krainę zmysłów minęło wiele tygodni. Dokładnie 7 . Przez ten czas na pewno zastanowiłaś /-eś się nad tym, co znaczy doświadczać markę i jak do tego wykorzystać zmysły. Dziś ten prawie dwumiesięczny cykl kończy się artykułem bardzo praktycznym. Pokażę Ci jakim językiem przemawiać do zmysłów; jaki […]
Marka zaklęta w dotyk, czyli o sukcesie materiałów w marketingu
Published on :Ostatni zmysł. Tak, tak, dziś ostatni zmysł a za tydzień jeszcze jeden bonusowy językowy tekst. No, ale zanim o nim, to skoncentrujmy się na dotyku. Będzie tego trochę, bo i sam dotyk i dotyk w martketingu, i testowaniu, i skojarzeniach z materiałem… Dotyk Jesteśmy przyzwyczajeni, że jeśli chodzi o dotyk, […]
Degustacja marki, czyli o smaku w marketingu
Published on :To już czwarty przystanek w naszej podróży po Krainie Zmysłów. Był wzrok, słuch, węch, przyszła kolej na smak. Ostrzegam, że dzisiejsze treści mogą prowokować głód lub nieuzasadnioną ochotę na jedzenie, więc, jak jesteś na diecie, to zabierz się za lekturę dopiero po posiłku. Dzisiejszy tekst przybliży nam zmysł smaku, pojęcia […]
Czy Twoja marka pachnie? – o wykorzystaniu zapachu w brandingu
Published on :Tygodnie lecą nam nieubłagalnie. Dziś porozmawiamy o trzecim już zmyśle. Będzie to zmysł węchu, zwany również olfaktorycznym. Wykorzystanie elementów zapachowych w marketingu sensorycznym może być niełatwym, ale na pewno bardzo ciekawym wyzwaniem. Dlatego dziś zobaczymy jak i w jakich branżach najlepiej wykorzystać zapach, jak może wpłynąć na Twoją markę i […]