pierwsze e1570525078596 - O mnie

Leggi in italiano

Cześć! Cieszę się, że tu trafiłaś. Rozgość się i rozejrzyj dokładnie a ja opowiem Ci trochę o sobie i o Tobie.

Myślę, że Beata Kozidrak nie będzie miała mi za złe…


Posłużę się fragmentem, jej piosenki, pt. “Kraina Marzeń”, aby pokazać Ci, jak może być…. 


“Jestem cudowną krainąKrainą wiecznych snówJeżeli chciałbyś dopłynąć do mnieSzykuj łódź… “


Szykujesz? Jak to co? No, łódź!  Dla Twoich Klientów, Czytelników, Odbiorców, Społeczności.To musi być duża łódź i wyjątkowa, inna niż wszystkie.


Tą unikalną łodzią popłyniecie do Krainy marzeń. Tak, bo Twoja marka jest takim wyjątkowym miejscem dla osób, które Cię obserwują. A przynajmniej powinna być.


Twoim zdaniem jest sprawić, aby każdy czuł się w niej dobrze, czuł się jej częścią. Nie zapominając, że to miejsce Ty tworzysz. Jeśli nie będzie takie, w którym Ty będziesz się dobrze czuła/czuł, po jakimś czasie sama/sam je zaczniesz unikać.


I mam dla Ciebie wiadomość – można to sprawić słowami! Od słów zaczynamy, potem pracujemy kreatywnie, aby stworzyć unikalny i jedyny w swoim rodzaju język marki, który na końcu wyrazimy werbalnie.

Tak, razem, bo to podróż w głąb Ciebie, bo Ty musisz to czuć, bo to opowieść o Tobie… i Twojej marce oraz Twoich odbiorcach.


Nie jestem copywriterem, nie prowadzę socialmediów.

Za to uwielbiam język do tego stopnia, że postanowiłam się doktoryzować z “Teorii mowy i języków” na Uniwersytecie l’Orientale w Neapolu. Ukoronowałam moje marzenie w 2011 roku, po czym odłożyłam dyplom na półkę i zaczęłam “normalną” pracę. Jak powszechnie wiadomo, porzucenie pasji to nie najlepszy pomysł. Dziś wiem, że to nie moja droga. Jeśli ktoś zapyta mnie dzisiaj, kim jestem, powiem:

Jestem językoznawcą, który pomaga odnaleźć  odważnym przesiębiorcom język marki. Pomagam wyróżnić się językiem, pokazać osobowość marki różnymi narzędziami językowymi i kulturowymi.


Bo język, w moim mniemaniu, to nie tylko słowa. Język marki to cała paleta lub gama (jak wolisz) elementów językowych, kulturowych, symbolicznych, z kręgu Twoich zainteresowań, bliskich Tobie i pokazujących jaka/-i jesteś wyjątkowy i jedyna/-y w swoim rodzaju. 


Musisz tylko mieć odwagę to pokazać, zamiast stapiać się z innymi markami.

Twój unikalny i autentyczny język marki dopasowany do Twojej branży i grupy docelowej, pozwoli Ci:

  • uzyskać ciągłość publikacji,
  • przekazywać te wartości, atrybuty, emocje, które charakteryzują Twoją markę;
  • znaleźć odpowiedni styl komunikowania,
  • przyciągnąć właściwych odbiorców i stworzyć unikalne miejsce dla Twojej społeczności, która nie będzie się chciała z Tobą rozstać.

Aha, na podobnych zasadach możemy popracować nad językiem produktu oraz namingiem zgodnym z językiem marki lub produktu.