Każdego dnia spotykamy tak wiele osób, ale tylko niektórych tak naprawdę zauważamy. Przezroczystych ludzi mijamy na ulicy i nie jesteśmy ich ciekawi. Każdego dnia w Internecie jesteśmy bombardowani wszelkiego rodzaju markami i produktami. Reklamy, zdjęcia, fanpage, wpisy na blogach atakują nas i tylko nielicznym udaje się przykuć naszą uwagę.
Marki #FOOD zazwyczaj przyciągają uwagę, bo kto nie lubi apetycznych zdjęć?! :). Z tym, że zdjęcie dociera tylko do jednego zmysłu – wzroku, a należy sprowokować zmysłowe, kulinarne i … osobiste doświadczenia w swoim czytelniku.
Pomyśl, że nawet Twoja marka może być ignorowana, odrzucana, pomijana …. . Jedynym rozwiązaniem jest bycie zauważonym. Mieć osobowość, styl, wartości, cechy. Stwórz markę, która będzie miała swój własny głos, wyróżniajcy wśród wielu innych.
Jeśli znalazłaś/-eś się na tej stronie to dlatego, że zrozumiałeś jak ważny jest brand language, czyli język marki, wyrażony w tonie głosu, którym posługuje się Twoja marka. Jeśli następnie potrzebujesz kogoś, kto zajmie się całą stroną copy i content marketingu, zwłaszcza jeśli najpierw stworzyłeś strategię języka marki, mogę Ci w tym pomóc. Bardzo chętnie nawiążę współpracę w podmiotami zajmującymi się i promującymi kuchnię włoską, w której się specjalizuje.
Jeśli interesuje Cię współpraca związana z językiem włoskim/polskim, szukasz tłumacza – przejdź od razu na dół strony.
Język marki
- Audyt wszystkich sposobów i kanałów komunikacji z klientem oraz publikowanych tekstów.
- analiza nazw,
- analiza treści,
- analiza komunikacji wizualnej,
- analiza wystroju wnętrz lokali gastronomicznych lub opakowań produktów
2. Wybór i opracowanie atrybutów
3. Siatka atrybutów
4. Dostosowanie elementów wizualnych (nazwa, logo, kolorystyka)
5. Wskazówki redakcyjne
6. Glosariusz
Po 6 miesiącach od opracowania pierwszego etapu przystępujemy do:
- Kontrola i ocena zastosowanej strategii
- Informacje zwrotne i możliwe korzyści
- Strategia uzupełniająca
Marketing treści i copywriting dla marki gastronomicznej
- Opracowanie strategii i treści (może być kontynuacją strategii języka marki)
- Kalendarz treści
- Plan redakcyjny
- Strategia blogowa
- Plan redakcyjny
- Strategia mediów społecznościowych
- plan redakcyjny
- Opis produktu
- Copywriting
- Blogi
- dostarczanie treści językowych na media społecznościowe
Rebranding dla języka marki
- Sprawdzanie wszystkich sposobów i kanałów komunikacji z klientem.
- Analizowanie nazw,
- analizowanie komunikacji wizualnej.
- Wybór i przetwarzanie nowych atrybutów
- Siatka nowych atrybutów
- Dostosowanie elementów wizualnych (nazwa, logo, kolorystyka)
- Wskazówki redakcyjne
- Glosariusz
Foodwiriting i dziennikarstwo enogastronomiczne
Chętnie nawiążę też współpracę w zakresie foodwritingu i dziennikarstwa żywności i wina dla
- pisanie i redagowanie artykułów dla stron internetowych, gazet i innych publikacji dotyczących żywności/agri/żywności/turystyki
- dbanie o aspekt komunikacyjny, raporty, recenzje na targi, spotkania handlowe i promocyjne oraz różne wydarzenia dla sektora spożywczego/agrarnego/turystycznego żywności i wina
- moją specializacją jest kuchnia włoska
- inne propozycje współpracy do wcześniejszej oceny.
Tłumaczenia pisemne, ustne i konsultacje językowe
Nigdy nie zapominam o swoim włoskim i polskim pochodzeniu, oferując usługi w zakresie:
- tłumaczeń pisemnych i ustnych
- konsultacji językowych
- korekty, weryfikacji i redakcji tekstów językowych
- pomocy językowej w sprawach prawnych (+pomoc i pośrednictwo w znalezieniu adwokata z prawa karnego i cywilnego we Włoszech)
- pomocy językowej dla przedsiębiorców
- inne, do indywidualnej oceny
- inne projekty edukacyjne, kulturalne, społeczne związane z językiem i kulturą polską oraz językiem i kulturą włoską
- opinie, komentarze i felietony dotyczące kwestii aktualnych i historycznych służących do lepszego zrozumienia obu Krajów, nienacechowane negatywnie, czy zawierające znamiona rasizmu, nienawiści ci/lub fobii.
Jestem wpisana na następujące listy:
- Albo dei C.T.U Sądu w Mediolanie (odpowiednik listy Tłumaczy Przysięgłych)
- Rejestr tłumaczy pisemnych i ustnych Izby Handlowej w Mediolanie.
Disclaimer
Zastrzegamy sobie prawo do wnikliwej oceny współpracy pod kątem zgodności z treścią bloga i wartościami osobistymi. Ponadto informujemy, że współpraca z firmami i podmiotami o różnej naturze prawnej, których działania są nieetyczne wobec ludzi, zwierząt i przyrody, nie będzie brana pod uwagę.